12 February 2013

night out+giveaway winner

Dragi moi-ve molam koj moze neka mi pise na meil i neka mi objasni kako uspevate da ja izvadite slikata od random.org -se iznamaciv i uspevam da ja izvadam minijatura-a ako ja zgolemam se kocki:(mene mi e seto ova nepoznata tema..sramota ili ne toa e:((( nebitno-ke se usovrsam za naredniot a predhodniot slikav vo monitor:)))da da slikav vo monitor:)
OVOJ GIVEAWAY GO DOBI VEZILKA-CESTITKIIIII:)reden broj 5 od vkupno 11:)aleksandra te kontaktiram na meil...

A sega malku okolu mojot outfit.Devojki dali vie izleguvate navecer?Jas iskreno mnogu retko,poveke sakam dnevni setanja i onie iskacanja dokaj 23 i posle sum doma-gledam film,fb,zboram na skype .....
koristam internet maksimalno do 1-2h po polnok...Ako iskacam toa e najcesto nekoj restoran,kafe bar,picerija ili pak setanje..Ovaa vecer ja pominav vo meksikanskiot restoran.Kako vi se dopagja mojot outfit?





djemper-H&M
farmerki-new yorker
sal-terannova
tasna-kupuvaj skopje
cizmi-mnogu se stari-kozni-iznanoseni maksimalno:)

:*

17 comments:

  1. Uuu, al shljastis!!! :)) Super ti stoje ovakve kombinacije :)
    A ono prvo - print skrin pa kopi u PS

    ReplyDelete
  2. Ти благодарам Елена :))) Ова ти беше прекрасна идеја и многу се радувам што баш мојот број е добитен.
    Ваквите акции не зближуваат како блогери :) Инаку, за твојот изглед, блузата е апсолутно волшебна :)
    поздрав!

    ReplyDelete
  3. cute photos!!!

    Maybe we follow each other!?
    Let me know :)
    Greetings

    www.yuliekendra.com

    ReplyDelete
  4. Se slozuvam so tebe za izleguvanjata;)

    ReplyDelete
  5. wowww bluzata ti e prekrasna <3 <3 odlicno iskombinirano :D

    ReplyDelete
  6. woww bluzata ti e prekrasna <3 <3 odlicno iskombinirano :D

    ReplyDelete
  7. Slucajno go najdov tvojot blog - mi se dopagja mnogu i mi se dopagja tvojot still.
    Patem bluzata ti e prekrasna :))

    Golem pozdrav,
    Natasha.

    ReplyDelete
  8. Честитки до победничката! :)
    Инаку блузичката е преубава. Одлична комбинација!

    http://life-lover-n.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Блузичката е одлична.
    Прекрасна комбинација.

    Поздрав.

    http://darkbloomv.wordpress.com

    ReplyDelete
  10. I like your sweater. I follow you now!

    www.madewithfashion.com

    ReplyDelete
  11. Ми се допаѓа аутфитот. Светките се баш штосен детаљ. :)

    Поздрав до тебе и Александра. Со здравје да си ја носи обетката. :)

    ReplyDelete
  12. Ми се допаѓа аутфитот. Светкавите детали на џемперот се ептен штосен детаљ.
    Честитки до Александра, поздрав до двете. :)

    ReplyDelete
  13. Super, divan je duksic! Pratim te, navrati...

    Novi post kod mene:

    http://ninafashionshow.blogspot.com/2013/02/online-shoping-ana-za-vas.html

    ReplyDelete
  14. super....super mi izgledas...slatkica si bas :)

    ReplyDelete