22 December 2014

Za kraj ....!

Se blizi krajot na 2014.Majka mi odsekogas mi velese nikogas da ne vikam deka godinata bila losa,tuku da posakam da bide poubava od predhodnata.Ovaa godina ne donese nisto bas tolku spektakularno so sto mozam da se pofalam,no sepak bese ubava na svoj nacin.Sum primetila deka sekoja godina mi nosi pouka za zivotot, pa taka i ovaa mi udri taka dobar samar koj sekogas ke go pamtam i isti greski nema da pravam.Ako vo momentov nekoj mi kaze citiraj tri nesta po koi ke ja pamtis 2014 toa bi bile''nemase toplo leto vo Skopje''-na moja golema radost, ''ne pomagaj na novo steknati prijateli'' i ''ne kupuvaj nepotrebno garderoba''.
1: ''nemase toplo leto''- da iako go znaeme Skopskoto leto kako pekolno,ovaa godina ne promasi.Mozebi mojata odbivnost kon letoto e bas poradi pekolnite Skopski leta.Vo Skopje preku leto osven sto se sedi doma i se ceka 10navecer da se izleze nisto drugo nemoze da se pravi.Edinstveno ako sakate cevlite da vi se lepat na rastopeniot asvalt slobodno prosetajte.Ova leto bese fantasticno dozdlivo svezo ednostavno po moj vkus,iako pogolemiot del od Skopjani ne se slagaa so mene.Ova e edno nesto po sto ke ja pamtam 2014 :) kako zitel na ''urbanata'' metropola.
2: ''ne pomagaj na novo steknati prijateli''- so eden zbor vasata sreka i slava kratko ke traat...upsss pa da eve zavrsi ;)
3: ''ne kupuvaj nepotrebno garderoba''-Ova e navistina smesno,no imase momenti koga moite roditeli me prasuvaa dali mi e dobro,da ne sum vo depresija ili slicno :).Ovaa godina konecno svativ deka nemam kade da ziveam od garderoba.Pa taka gi iscistiv site garderoberi od nepotrebni parcinja i ne kupuvav novi.Svativ kolku e ubavo i polesno da se zivee so pomalku partalcinja i celiot onoj haos koj istitte mi go sozdavaa.Sega kupuvam pomalce i trosam mnogu poracionalno,i koristam popusti.

Ova e eden kratok del za mene i mojata ''analiza'' na godinata koja poleka si zaminuva.Ovaa godina ne bev bas aktivna so blogiranje no vetuvam deka vo 2015 ke vi nadomestam za site propusti okolu blogot.Tematski i lifestyle postovi ke ima mnogu poveke od outfit,neli kazav ne kupuvam poveke garderoba ;)
xoxo

do sledniot post

elena *


8 comments:

  1. Одличен пост за испраќање на годината. Ти посакувам најубава и најуспешна Нова :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. ovaa godina poveke da se druzime i da se slikame :*

      Delete
  2. Уфф тешто е да се сумира година во три реченици.
    Немаше топло лето, а богами ни суво.
    Стекнување на пријатели после одредени години е се потешко, особено прави.
    А гардероба? Хмм жена ко жена, колку повеќе на куп, толку помалку за носење.

    Јас едвај чекам да помине годинава.
    Не би да набројувам зошто ;/

    ReplyDelete
    Replies
    1. ovaa godina za mnogumina ne bese bas ubava ,taka da ne si edinstvena - se nadevame na mnogu podobra 2015 :)

      Delete
  3. Sega na poslednite denovi od 2014, svativ deka na celata okolina mu bila teshka godina. Za mene 2014 beshe najteshkata godina sho ja pamtam od ko se rodiv... Ama sepak..nova godina , novi nadezhi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. i mene toa me zacudi sto retko koj se fali od uspesi ovaa godina .... no se nadevam deka ovaa ke im donese mnogu poveke sreka na site

      Delete
  4. Wow, amazing blog layout! How long have you been blogging
    for? you made blogging look easy. The overall look of your site is great, let alone the content!


    Here is my web site - diy home improvements, homeimprovementdaily.com,

    ReplyDelete
  5. This site definitely has all of the info I wanted about this subject and didn't know who to ask.


    Here is my website - home improvement diy ideas (http://www.homeimprovementdaily.com)

    ReplyDelete