19 April 2013

:)

Veke nekolku pati imam kazano deka mojot blog e stylelife.Onie koi redovno me sledat primetile deka ne sekogas pisuvam za moda-znaci ne e moden blog.Ova go napomenuvam zatoa sto dobiv nekoj komentari okolu predhodnite postovi kade sto davam kritiki-ili poednostavno kazano komentiram ona sto ne mi se dopagja.Moite prijateli i poznanici cesto pati mi napomenale -ti se si kazuvas.Ili ja citiram majkami ''Elena-sine pa ne mora bas se sto mislis da kazes''-ali ete ednostavno toa sum jas.

Sega odkako si kazav sto si mislam :),
vi predstavuvam edno moe pretpladne preku fotografii:),ova e sigurno pred 2-3nedeli,koga izgrea prvoto sonce.

Uste nesto sto moram da kazam-zosto site cudno gledaat koga se slikam.Mislam deka lugevo vo mojov grad poveke gi zanimaat lugeto od sosednata masa ,odosto onie so koi se izlezeni...









sto nosam :)
-maicka celin kupuvaj skopje
-kais H-kupuvaj skopje
-farmerki- pimkie
-djemperce-mana fashion
-ocila -kupuvaj skopje

tasna ,patiki i marama -poklon:)

9 comments:

  1. se izvinuvam gospozha ;)))-pozer najgolem si znaci ;) :*

    ReplyDelete
  2. Se slozuvam deka lugjevo u gradov povekje se interesiraat za drugite otkolku za sebe, noo dobro.. Kje si terqame nie po nase i ic da ne ni e gajle :))
    Epten si fensi oblecena, se mi se dopagja :))

    ReplyDelete
  3. A sto ti uopste obracas paznju na budale?
    Sija sunce, sve se zeleni, opusti se i uzivaj!!!!

    ReplyDelete
  4. Super post! :) Meni se dopada tvoj stil! :*

    ReplyDelete
  5. Ми се допаѓаат сликите, особено првата =)

    ReplyDelete
  6. Супер лежерен дневен аутфит. Чантата веднаш ми ја фати око. Преубава е.
    Браво за постот :))

    http://fashioncompilation.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. maickata TOP!!! :)

    www.worldfashionadvice.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Are those skulls on your scarf? That's so cute! I love it!
    Hugs & Kisses,
    Olivia

    ReplyDelete
  9. Mnogu mi se svigaat slikite :D

    http://ilovefashionizabela.blogspot.com/

    ReplyDelete