25 February 2013

.....

Blog-online dnevnik,na nakogo za moda,poezija,handmade,dizajn.....mene bas za se.Ete vaka koga imam zelba da iznesam nesto go pravam toa tuka -a ako vie mu obrnete vnimanie i go procitate ke mi bide mnogu drago.Jas denes go prespav skoro cel den,ne samo poradi dozdot tuku i poradi gledanjeto oskari kako i site vie-predpostavuvam.Koga stanav i koga go otvoriv blogot si kazav o neee -sigurno denes ke bide se preplaveno so postovi za oskari.Postovi za oskari-neli e malku glupo,site vie sto citate sega ova go citate od vasiot pc,ili tablet ili ipad ili iphone ili bilo koj drug android- smartphone ,a da i da ne zaboravam sigurno imate tv vo soba.Taka da devojki smirete se ne ni trebaat postovi za oskar i da ne sme gledale ke proguglame ke najdeme se ;) Periodov napnaa so revii od NYFW pa posle od Milano-sto e sledno?,imam do mene eden ton spisanija,sledam mnogu poznati blogerki na instagram koi bea prisutni na modnite revii i vednas stavaa sliki ,a i si gi vidov site na net:)mozebi grubo od moja strana no sekogas sum iskrena i kazuvam toa sto mislam....
 
i da dozdov me ubi,sakam setanje,doteruvanje,druzenje, nesto vaka slicno .....

             i videte go cel OVDE :) podsetete se kako izgledase mojot blog pred edna godina ;)

kisses
  Elena....

13 comments:

  1. Можеш да замислиш како ми беше мене, до 4 сабајле учев и во исто време гледав оскари, ама не можев до крај па заспав, и после отидов во 10 на испит :)) а па и не знам што би можело да се пишува за оскарите, свечени тоалети и светкави дијаманти :) еве можам да ја издвојам Хали Бери како фаворит. Поздрав и се надевам се гледаме многу брзо, уште немам план ама сигурно идам за недела или две :*

    ReplyDelete
  2. И мене дождов по малку ме убива, сакам да се средам, ама знам дека ќе завршам потопена, па ставам на мене некое обично џемперче и фармерчиња..

    п.с. И јас мислев дека ќе биде преплавено со постови за Оскарите, но пријатно се изненадив :)

    http://sanjaburgundy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Oskari..blaah :) Na brzinu sam jutros prelistala postove sa sminkom (ni jedna "toaleta" nije me se dojmila) i zakljucila da je svake godine sve bezveznije..i sad skontah da uopste pojma nemam ko je dobio Oskara :))

    ReplyDelete
  4. Оскариве ги испуштив.Требаше денес да ги гледам,ама немав време.Чисто од раздозналост.
    Надвор врне,врне,врне....Ама јас го користам времето да вежбам и да се спремам за матура.

    http://fashioncareofwoman.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Мене тотално не ми е во ред текстот.

    Не ми е ни малку глупо постови за Оскари, Греми или модни недели. Секој има право да пишува што му душа сака на блогот и нема потреба од обесхрабрување дека она што е напишано особено од страна на македонски блогери, е глупаво.

    Periodov napnaa so revii od NYFW pa posle od Milano-sto e sledno?,imam do mene eden ton spisanija,sledam mnogu poznati blogerki na instagram koi bea prisutni na modnite revii i vednas stavaa sliki ,a i si gi vidov site na net:)

    Баш ме радуваат ваквите постови од причина што гледам дека некој ја разбира идејата на дизајнерот и го презентирал тоа на најдобар можен начин, а не е само: е јас D&G си ги сакам, а нема идеја дека брендот не постои.
    Списанија немаме сите, а и само затоа што станува збор за списание или www.fashionologie.com, тоа не значи дека е само нивниот review е добар.

    И во врска со инстаграм, непотребен е коментарот во врска со познатите модни блогери.
    Тука индиректно се навредуваат македонските модни блогери затоа што не побарале акредитација и не биле на fashion week во некоја метропола.
    Во тој случај нека се однесува и на нив делот дека постојат списанија каде се чита за мода. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. pa zatoa i stoi sekoj pisuva za razlicni nesta i ima razlicni mislenja-navedeno;)

      Delete
    2. И токму затоа јас исто како и тебе имам право да кажам дека според мене текстот има навредлива содржина, не?

      Delete
    3. Meri duso dali primetuvas deka site svativme deka se zakaci za J-to vo spisania
      a vo slucajov elena kako kulturna devojka te podjebava(sorry) i namerno ja ignorira tvojata provokacija
      ne ja znam licno osven od gradov i toa sto imam kupuvano kaj nea vo dukan
      znam deka ima sredno vo jbt i ima diplomirano taka da pismena e ne se grizi i potresuvaj
      elena e edna stalozena kulturna sofisticirana i gradska devojka pa nejzinata kultura ne se spusti na nivo da vlaga vo konflikt so tebe iako ti ne samo tuka i na drugi postovi kaj drugi blogerki se pravis mnogu pametna a tie kako tebe sto delat pamet na okolu najcesto se iskopleksirani
      zaboraviv elena nikogas ne komentirala na neciv blog ako nesto ne i se dopadnalo samo kulturno go preskoknala za razlika od tebe
      i mene licno kako blogerka tvoite komentari mi se ocajni ''pametna nasa''
      ovoj pat podobro e da ostanam anonimna za da ne se isturis kaj mene na blog

      Delete
  6. Oskari, oskari, oskari....... Samo za tie oskari slusham!!!
    Inache tashnata ti e prekrasna!!! ja obozuvam :D

    http://ilovefashionizabela.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Sekoj sto si saka-toa si pishuva :)-mu se dopadnalo nekomu toa ili ne...nekogash od spisanija znaat da se samo nafrlani informaciite megutoa da se dolovi momentot kolku tolku od slikite-da,na instagram sto se slikani POZNATITE blogerki-ama bash nisto ne znaci :))) a najubavo e koga ke si izgledash nesto,nekoj nastan,nekoja revija pa cuesh recenzija.Rado gi citam recenziite mene me interesira ne mi e dosadno heheh a vo isto vreme si sakam da si vidam i post so dneven look ili mozhebi i veceren...seedno-mene na pr.edna mnogu POZNATA blogerka nejkam da ja imenuvam voopsto toa e najmalce bitno, ne mi e interesna sto sekoj den postira-se povtoruva,neinventivna e..(bidejki sekoj den da postirash treba nekoj non stop garderoba da ti nosi! ili da kupuvash!) prirodno...Mi se dopaga postov-zasto da ne kako e napishan sekoj si ima pravo na mislenje kako sto kazhav-pocituvam secie mislenje :)-pozzzz Elena giveaway kaj mene imash http://anitce.blogspot.com

    ReplyDelete