14 December 2012

when I love winter..

When i love winter i love too much things which coming with winter:)

Zimata kako del od godinata ima posebno znacenje za mene.Obozavam praznici ,obozavam podaroci,nakiteni domovi,ulici,topli napitoci,salcinja,debeli djemperi ednostavno obozavam se sto ni nosi zimata...eve nekolku slikicki...ako ste na mojot fb mozete da zabelezite deka sekoj den postiram po nekolku vakvi slikicki..i da kupuvam se sto ima novogodisna ambalaza-na primer kupiv i novogodisen sjaj za sadovi..da sjaz za sadovi:)))


 topli napitoci...toplo cokolado...
 kolacinja,kolacinja....
 topol caj so cimet...
 ovoj e kupen no seuste ne e proban(da kupen e radi opakovkata se razbira:)




 topol ukrasen dom..
 topol djemper...
 i normalno deka vo ovaa lista ke gi stavam vecerite so mojot sakan i gledanje novogodisni filmovi...


 bakneziii....
i vaka jas si se raduvam:)kako vie ke ja pominete ovaa vecer ?,se ocekuvaat povtorno mnogu niski temperaturi...jas ke gledam novogodisni filmovi ke pravam vecera i ke se guskam....;)
vi posakuvam ubava vecer...kisses..elena.

7 comments:

  1. Feri jabuka i cimet, kazem ja :))
    jel pravi neko apple cider po skopskim kaficima?

    ReplyDelete
    Replies
    1. od meraka sam oprala sudove na ruke ustedela struju za masinu;)ma neverujem ode im je muka kad im kazem da mi toplu cokoladu spreme..

      Delete
  2. Zimski čaj i sva hrana :D <3
    Would you like to follow each other? Follow me and I'll follow you back :)

    ReplyDelete
  3. Zimata e bas ubava.Topli napitoci,gledanje bozikni filmovi,povekje obleka,hranata,ukrasuvanjeto na domot,snegot....Ubavini :)

    fashioncareofwoman.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. thanks for being always that kind to me!
    so sweet, love the blog. love your hair!!

    New outfit post; Snow white
    www.mirfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. nice photos xD

    Would you like to follow each other? Let me know!

    C *

    ReplyDelete